مشکل بزرگ آمارگیر وبگذر – خبر فوق العاده مهم
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی


توضیحاتی کلی در مورد وبگذر
وبگذر بزرگترین سایت خدمات و راهنمای وبلاگ نویسان و مدیران سایت های ایرانی می باشد. اگر در میان صفحات فارسی وب گردش کنید حتما آرم وبگذر را می بینید.
خدمات وبگذر عبارت اند از:
- سیستم آمارگیری حرفه ای (مشکل دارد) –
توضیحات کامل
- سیستم نظر سنجی آنلاین –
توضیحات کامل
- سیستم خبرنامه اینترنتی –
توضیحات کامل
- سیستم نمایشگر آر.اس.اس –
توضیحات کامل
وبگذر به گفته مدیرانش
وبگذر مجموعه‌ی کاملی از ابزار وب فارسی است که به صورت رایگان در اختیار سایت‌ها و وبلاگهای ایرانی قرار می گیرد.
وبگذر این قدرت را به مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌ها می دهد تا بدون نیاز به دانش فنی و امکانات خاص و تنها با افزودن یک کد html، از امکانات و ابزار پیشرفته استفاده کنند.
مشکل واقعا بزرگ آمارگیر وبگذر
تا چند ماه پیش من خودم شخصا از آمارگیر وبگذر استفاده می کردم ولی وقتی متوجه مشکل بزرگ این سیستم شدم از مدیر کل سایت وبگذر درخواست مصاحبه ای کردم…
برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید

اما هرگز جوابی دریافت نکردم. بازهم ایمیل ارسال کردم ولی جوابی دریافت نکردم. ایمیل های زیادی ارسال کردم که به هیچ کدام جوابی داده نشد و من هم تصمیم به نوشتن این پست گرفتم. البته قبل از ارسال این پست آخرین ایمیل هم برای مدیر وبگذر ارسال کردم که متن آن در زیر این مطلب نوشته شده است.
متن آخرین ایمیل
درخواست مصاحبه با ما
سلام
من مدیر سایت دانلود برای تو هستم. این صدمین پیامیست که برای شما ارسال می کنم و جوابی نمی دهید. من ده ها بار برای شما ایمیل فرستادم که آمارگیر مشکل داره ولی شما جواب ندادین. این بار مقاله ای کوچک در این مورد در سایتم منتشر می کنم تا شاید شما به خودتون بیایید و با من مصاحبه کوچیکی داشته باشید.
چنانچه موافق شدید آیدی زیر رو اد کنید تا با هم بصورت آنلاین صحبت کنیم یا بصورت تلفنی…
badboy_kh11@yahoo.com
www.download4u.ir

با تشکر
و اما مشکل آمارگیر
آمارگیر وبگذر در ظاهر بسیار کامل، حرفه ای و بی عیب است اما این چنین نیست…
مشکل اینجاست که این آمارگیر بین ۵ تا ۱۰ ثانیه نمی تواند بیش از یک آی پی را ثبت کنید.
نکته: آمارگیر وبگذر از طریق ثبت آی پی آمار یک سایت یا بلاگ را نشان می دهد.
این به این معنی است که اگر در ۵ ثانیه مثلا ۲ نفر در سایت یا وبلاگ شما آنلاین باشند این آمارگیر تنها آی پی یکی را ثبت می کند و در این صورت آمار شما را در این حالت که ۲ نفر آنلاین باشند تقسیم بر ۲ می کند و نمایش می دهد!
شاید مدیر وبگذر اینبار جواب دهد و به سوالات من و شما پاسخ دهد پس لطفا سوالات خود را در زیر همین مطلب عنوان کنید.

گرد آورنده : مهرداد ختوان – با تشکر از دوست و همراه خوبم محمد
کپی برداری از این مطلب فقط و فقط با درج نام و آدرس سایت ما و نام گردآورنده مجاز می باشد.
چنانچه با موردی مواجه شدیم که خلاف اینکار را انجام داده بر اساس قانون عمل می کنیم.

 

منبع:www.download4u.ir




:: بازدید از این مطلب : 1242
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: