نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

دستیار ویندوز ستاره

شاهکار گروه:M!A

نرم افزار دستیار ویندوز ستاره.

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های دستیار و راهنمای ویندوز میباشد که گروه M!A برای شما عزیزان آماده ساخته است.برنامه نویس این نرم افزار محمد خودکاری هستش و پیشنهاد میکنم این نرم افزار را هرگز از دست ندهید.

از قابلیت های کلیدی آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-نوشتن نام خود در کنار ساعت ویندوز

-قرار دادن متن در پنجره ورود(Logon) ویندوز

-مدیریت دستکاری تنظیمات صفحه نمایش(مانیتوز)

-بالا بردن سرعت ویندوز تا حد چند میلی ثانیه!

-تغییر نوع پنجره ورود (Logon)به ویندوز

-حجم بسیار کم(243 کیلو بایت!)

- و ...

نظرات و پیشنهادات خودرا از طریق قسمت  نظرات این پست یا شماره0935193519 با ما در میان بگذارید.

لطفا برای حمایت از ما این نرم افزار را در سایت و وبلاگ خود قرار دهید و همچنین آنرا به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.با تشکر فراوان:محمد خودکاری

برای دانلود به ادامه مطلب بروید . . .

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , بهینه ساز , نرم افزارهای فارسی , ابزار رجیستری , ابزارهای مفید , بخش دانلود ویژه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نرم افزار , برنامه , ستاره , دست , دستیار , یار , ویندوز , ستاره , نسخه ,
:: بازدید از این مطلب : 3407
|
امتیاز مطلب : 188
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

مدیریت اینترنت

TurboFTP 6.30 Build 845 نرم افزار قدرتمند و سريعي است كه جهت رد و بدل اطلاعات به FTP سرورها بكار ميرود. اين نرم افزار با پشتيباني از تكنولوژي هاي پيشرفته رمز گذاري همچون SSL/TLS وSFTP,SH2 به Upload و Download فايل ها بين كامپيوتر شما و ديگر سرورها پرداخته و از امنيت بالايي برخوردار ميباشد. اين برنامه پس ازنصب در System Try ويندوز نشسته و هميشه در دسترس وب مسترها ميباشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TurboFTP 6.30 Build 845 :

- داراي سرعتي بالا و محيطي ساده
- پشتيباني از قابليت Resume جهت از سرگيري عمليات Download يا Upload پس از قطع ارتباط و اتصال مجدد به اينترنت
- پشتيباني از فايل هاي حجيم
- پشتيباني از Firewall و ديواره هاي آتش (HTTP proxy, SOCKS 4, SOCKS 4a and SOCKS 5)
- پشتيباني از خاصيت Drag and drop (كشيدن و رها كردن) جهت دريافت و ارسال ساده تر اطلاعات
- نمايش اطلاعات گوناگون پيرامون فايل ها و پوشه ها
- داراي قابليت Encryption يا رمز نگاري فايل ها پيش از انتقال آنها, با استفاده از بهترين پروتكل هاي امنيتي دنيا
- سازگار با برنامه هاي مختلف FTP جهت Import و وارد نمودن اطلاعات وب سايت ها به برنامه (CuteFTP, WS_FTP, Bulletproof FTP LeapFTP and FTP Explorer)
- پشتيباني از زبان هاي مختلف: French, Italian, German, Dutch, Spanish, Swedish, Portuguese, Russian, Chinese
- ضبط تنظيمات كانكشن هاي قبلي به وب سايت ها جهت دسترسي سريع كاربر به آنها
- داراي قابليت Scheduled جهت زمان بندي برنامه براي اتصال اتوماتيك كامپيوتر به اينترنت و انجام عملياتي خاص در زمان تعيين شده
- داراي مكانيزم Anti-idle جهت جلوگيري از قطع اتصال
- سازگار با كليه ويندوز هاي Windows 9x/ME/NT4/2000/XP
- و بسياري قابليت هاي ديگر ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

 



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مدیریت دانلود , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت دانلود , اینترنت , سرعت , مدیریت اینترنت , نرم افزار , برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 2627
|
امتیاز مطلب : 142
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

جعبه ابزار

 

تا حالا 302 تا برنامه رایگان رو با هم در یک برنامه داشتید؟ . مطمئنا خیر . برنامه ی Liberkey 5.1.0218 که مشاهده میکنید این قابلیت را داراست . نکته جالب حجم کم این برنامه (4 مگابایت)  و البته رایگان بودن کل برنامه هست . حالا این برنامه ها چه برنامه هایی هستند . 302 تا از ابزارهای کاربردی که هر چی فکرش رو بکنید در اون هست ، اونم از نوع قابل حملش . گاهی اوقات شما برای رفتن به کافینت مجبور میشید یکسری برنامه با خودتون ببرید . یا برای اینکه به منزل همکاران و دوستان خود بروید و مجبور میشید تعدادی CD و DVD از برنامه های خودتون رو همراه ببرید . LiberKey  برنامه ای هست که شما رو بی نیاز از اینگونه رفتارها میکنه . با دانلود این برنامه یک جعبه ابزار قابل حمل بسیار مناسب برای کارهاتون در اختیار دارید . دسته بندی این برنامه ها به شرح زیر هست : Audio , CD/DVD , File Management , Graphics , Internet , Network , Office , Security , System Utils , Video . وقتی خود برنامه را اجرا میکنید تعداد برنامه های موجود در هر دسته را نشون میده.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: پک نرم افزار , پک برنامه , کامپیوتر , رایانه , نرم افزار , مجموعه نرم افزار , دستیار ویندوز , 302نرم افزار , ابزار مفید ,
:: بازدید از این مطلب : 2129
|
امتیاز مطلب : 157
|
تعداد امتیازدهندگان : 43
|
مجموع امتیاز : 43
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

ویروس نویسی و سورس برنامه


عنوان پروژه : سورس یک ویروس ساده با ویژوال بیسیک

قالب بندی : Visual basic 6

قیمت : رایگان

شرح مختصر : برنامه ی نوشته شده ( ویروس )  توسط ویژوال بیسیک ۶ می باشد. این برنامه یک فایل EXE که در دایرکتوری تعریف شده Suppor هست را در Startup ویندوز کپی کرده. این فایل AIK یک برنامه ی در عین حال خیلی ساده اما آزار دهنده است. در صورت اجرای فایل Provider Setup این برنامه در سیستم کپی شده و در صورتی که سیستم راه اندازی شود در طی چند ثانیه ی اول شروع به فعالیت نموده و سیستم را Restart می کند. این برنامه در سیستم عامل های XP – Seven – Vista اجرا شده و پاسخ مثبتی داشته است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید  . . .



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: سورس ویروس , ویروس نویسی , پروژه ویروس , ویروس با ویژوال بیسیک , یک ویروس ساده , نوشتن یک ویروس , سورس کد ویروس , پروزه رایگان ویژوال بیسیک , , ویروس , سورس برنامه مخرب , ویروس جدید , ویروس استاکس نت , ویروس چیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 3293
|
امتیاز مطلب : 135
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

همانطور که می دانید محصولات امنیتی شرکت Eset شامل آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی برای اینکه بتوانند از سیستم شما در مقابل فایل های مخرب محافظت کنند می بایست از طریق اینترنت آپدیت شوند. برای اینکار شما نیاز به داشتن Username و Password دارید تا بتوانید نرم افزار امنیتی خود را به روز کنید البته مدت زمان عملکرد این یوز و پسو ردها محدود می باشد و پس از چند روز غیر فعال می شوند که می بایست Username و Password جدیدی را جایگزین نمود. هر کدام از ما از روش خاصی برای بدست آوردن نام و نام کاربری نرم افزار امنیتی Eset سیستم خود استفاده می کنیم. برخی با مراجعه به سایت های ارائه دهنده ی Username و Password برخی دیگر به کمک برنامه های NodLogin و Login Viewer و کسانی هم از روش های دیگر … استفاده می کنند. امروز نرم افزار فوق العاده ای را به شما معرفی می کنیم که قادر است از 12 روش مختلف نود 32 سیستم شما را آپدیت کند !

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , سایر ابزار وب , امنیتی , آنتی ویروس , کاربردی , ابزار رجیستری , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: اپدیت , نود32 , نود4 , نود3 , اپدیت نود 32 , یوزرنیم , پسورد , جدیدترین , کرک , آپدیت نود32 , دانلود آپدیت ,
:: بازدید از این مطلب : 786
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

Free Internet TVنرم افزاری است که با آن می توانید حدود ۸۰۰Channel  ماهواره ای و بیشتر را ، از طریق internet تماشا کنید .

برای مشاهده Channel ها ، شما هیچ احتیاجی به کارت Tuner برای Computer خود  ندارید ، تنها نرم افزارهای مورد نیاز ٬  Windows Media Player می باشد و برای بعضی دیگر از Format های ویدئویی نرم افزار Real Player .
از همه مهم تر این نرم افزار برای Modem های 56K هم مناسب است .
این نرم افزار به صورت Automatic ٬ Channel های ماهوره ای را Search می کند و به ایستگاههای فرستنده متصل می شود و شما هیچ گاه احتیاجی به جستجوی دستی ندارید .



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , سایر ابزار وب , فیلم , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: تلویزیون , اینترنت , تماشا تلویزیون , ماهواره , برنامه , نرم افزار , تلویزیون رایگان , Free Internet TV , تلویزیون و ماهواره رایگان اینترنتی به وسیله Free Internet TV ,
:: بازدید از این مطلب : 1517
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

این برنامه با تکیه بر حافظه اصلی دستگاه در صورت فعال بودن به ضبط حرکات و فعالیت های انجام شده توسط کاربر با دستگاه های جانبی موس و کیبورد می پردازد.این برنامه با تمامی محیط های کاربردی و بازیها و قسمت های مختلف سیستم عامل هماهنگ بوده و به ضبط فعالیت ها و کلیک های انجام شده و همچنین ذخیره سازی کلیدهای فشرده گردیده می پردازد. این برنامه برای ذخیره نمودن فایل های خروجی خود نیازمند فضای خالی کافی بر روی دیسک می باشد و قادر است نقاط کلیک گردیده را نیز بطور دقیق بر حسب بردار های y ,x بر روی مانیتور بطور دقیق ذخیره و نمایش دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: امنیتی , هک و جاسوسی , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: جاسوسی , هک , ماوس , موس , ماس , برنامه , ضبط , حرکات , نرم افزار , کنترل , پخش , Advanced , Key , And , Mouse , Recorder ,
:: بازدید از این مطلب : 1086
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

می دانید که از ابتدای اضافه شدن کیبورد فارسی در محصولات مایکروسافت که در ویندوز 2000 بود این کیبورد با کیبورد استاندارد فارسی در ویندوزهایی که با استفاده از فارسی سازها فارسی شدند متفاوت بود. این اختلاف حتی در ویندوز ویستا و 7 نیز به چشم می خورد.

این کیبورد مشکلاتی دارد. از جمله اینکه:

1-  جای حروف "ژ" و "پ" نادرست است.

2- فاصله مجازی وجود ندارد.

3- حرف "ی" در هنگام استفاده از فونتهای فارسی به صورت جدا نوشته می شود.

4- روی حرف "ک" یک همزه قرار می گیرد.

و ...

 

دو کیبورد در این پک قرار داده شده است. یکی در فولدر Farsi و دیگری در فولدر Arabic. مشکلات جابجایی "پ" و "ژ" و همچنین فاصله مجازی در هر دو اصلاح شده است. اما یکی دارای "ی" و "ک" فارسی و دیگری دارای "ی" و "ک" عربی است. در زیر "ی" عربی دو نقطه وجود دارد و روی "ک" عربی یک همزه قرار دارد.

از کیبورد Farsi برای جستجو در اینترنت و سایتهای مختلف با "ی" و "ک" فارسی و از Arabic برای تایپ با فونتهای فارسی با "ی" و  "ک" عربی استفاده کنید.

برای تایپ در Word باید از "ی" عربی استفاده کنید که در صورت استفاده از فونت فارسی به صورت چسبان درج شود. برای بهره گیری از امکان غلط یابی فارسی بسته فارسی ساز آفیس مایکروسافت نیز باید از کیبورد فارسی با "ی" و "ک" فارسی استفاده کنید و بعد از اتمام کار می توانید آن را با "ی" عربی جایگزین کنید تا بتوانید از فونت فارسی استفاده کنید و "ی" چسبان شود.

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید...


 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزارهای فارسی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: کیبورد فارسی , کیبورد , فارسی , برنامه , نرم افزار , , , farsi , Keyboard , مشکلانت فارسی , زبان کیبورد , زبانpersian , Farsi Keyboard Standard ,
:: بازدید از این مطلب : 926
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

خیلی از کاربران دوست دارند در ویندوز خود تغییراتی جهت کاربرد بهتر و روان تر ویندوز اعمال کنند. نرم افزار فارسی Parmis ابزاری است که می تواند به عنوان دستیار ویندوز شما باشد. شما با این نرم افزار می توانید ویندوز خود را به سلیقه خود تغییر دهید، ویندوز را بهینه سازی کنید و فایل های اضافی را حذف کنید. می توانید اطلاعاتی در مورد ویندوز، درایوها، حافظه و... به دست آورید. به برنامه فرمان دهید تا کارهایی برای شما به صورت خودکار انجام دهد. تاریخ شمار فارسی برنامه نیزمی تواند ابزاری مناسب برای کاربران باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Persian Puzzle 1.2:
- فارسی بودن محیط نرم افزار
- حجم کم برنامه
- قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت
- کاملاً رایگان و بدون محدودیت
- سازگاری کامل با ویندوز ویستا
- و...

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزارهای فارسی , ابزار رجیستری , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دستیار , ویندوز , پارمیس , کمک , راهنما , رجستری ,
:: بازدید از این مطلب : 911
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

● چگونگی استفاده از سشوار
سشوار کشیدن علاوه بر اینکه از هنرهای آرایشی و آرایشگری است، برای سلامت مو هم ممکن است مضر یا مفید باشد، همه چیز به این بستگی دارد که چگونه از این وسیله استفاده کنیم.
قبل از اینکه دکمه سشوار خودتان را روشن کنید، باید موهایتان را با آب خیس کنید. برای این کار می‌توانید موهایتان را بشویید و یا با یک آب‌پاش مقداری آب روی موهایتان اسپری کنید. سپس موهایتان را به اندازه پنج دقیقه درون حوله بپیچید تا آب اضافی آن به طور کامل گرفته شود.

● موهایتان را خشک کنید
برای خشک کردن موهایتان با سشوار از یک برس کمک بگیرید. استفاده از برس برای خشک کردن و حالت دادن به موها وقت کمتری از شما خواهد گرفت و در نهایت موهایتان بهتر مرتب شده و فرم می‌گیرند.

 

برای مشاهده ادامه راهنمایی به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ترفند و آموزش , آموزش استفاده از وسایل , ,
:: برچسب‌ها: راهنما , یی , استفاده , از , وسایل , سشوار , مو , برق , افتادن , موها , نحوه , استفاده ,
:: بازدید از این مطلب : 996
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

نرم افزار Skinny Clock Ver 1.0 {درج ساعت آنالوگ در دسکتاپ}

با سلام و خسته نباشيد خدمت كاربران محترم سايت دانلود نرم افزار رايگان d4u.loxblog.com.در اين مطلب ميخواهم يك نرم افزار بسيار كاربردي و به طور كلي ميشه گفت با استفاده از اين نرم افزار شما ميتونيد ساعت ويندوز خودتون رو زيبا كنيد.نمونه تصوير كه در زير است فقط تعداد اندكي از ساعت هاي اين نرم افزار زيباست كه نمايان است.شما ميتوانيد پس از نصب اين نرم افزار كه يك ساعت روي دسكتاپ شما اضافه ميكند آن را جابجا كنيد و به هر جاي دسكتاپ تغيير مكان دهيد.حجم نرم افزار بسيار پايين است و به توصيه دوستان كه درخواست نرم افزارهاي كم حجم كرده بودند بر روي سايت قرار گرفت.اميدوارم به عنوان يه هديه نوروزي از ما بپذيريد.

برای دانلود به ادامه  مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل , ویندوز , طراحی , کاربردی , جستجوی دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار Skinny Clock Ver 1 , 0 , ساعت , ساعت آنالوگ , ساعت آنالوگ برای دسکتاپ , ابزار دسکتاپ , دانلود ساعت آنالوگ , دانلود ساعت آنالوگ برای دسکتاپ , دانلود رایگان ابزار دسکتاپ , دانلود رایگان ساعت آنالوگ برای دسکتاپ , نرم افزار ساعت آنالوگ برای دسکتاپ , free download , download clock for desktop , ,
:: بازدید از این مطلب : 850
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

گاهی اوقات داشتن آیکون های زیاد بر روی دسکتاپ کامپیوتر موجب دردسر و کاهش دید و زیبایی تصویر زمینه می شود. اکثر کاربران کامپیوتر برای از بین بردن آیکون ها از روش های مختلفی از جمله باز کردن پوشه بر روی دسکتاپ و انتقال آیکون ها به درون آن و یا برداشتن تیک مربوط به قسمت ظاهر شدن آیکون بر روی دسکتاپ در هنگام نصب نرم افزار ها و … استفاده می کنند. اما هیچ کدام از این کارها روش مناسبی برای حل این مشکل نیست زیرا آیکون دسکتاپ میانبری برای دسترسی سریعتر به برنامه یا پنجره مورد نظر است و نبود آن مشکلاتی را به همراه دارد.
حال چکار کنیم هم آیکون ها را داشته باشیم و هم زیبایی دسکتاپ خود را از دست ندهیم؟

Icon Toy 3.1 نرم افزاری است که به شما می گوید آیکون بیشتر و دسکتاپ شلوغ تر باعث زیبایی بیشتر میشود!
این نرم افزار قادر است تا آیکون های دسکتاپ شما را با زیبایی خیره کننده ای در کنار هم قرار دهد به طوری که هر چه تعداد آیکون های دسکتاپ بیشتر باشد بر زیبایی آن اضافه می گردد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , آیکون , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: Icon Toy 3 , 1 , 3 , 1 , Icon , Toy , IconToy , ایکون , ویرایش , نرم افزار , برنامه , گرافیک , مرتب , شکل سازی , ایجاد , ویندوز , دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

گاهی لازم است که پسوردهایی Sensetive  داشته باشیم. این گونه پسوردها به شکلی هستند که هم از اعداد ، هم حروف و هم علائم استفاده می شود. این گونه پسوردها که از امنیت بالاتری نیز برخوردار هستند برای بسیاری موارد می توانند مورد استفاده قرار گیرند. حال آن که چطور این چنین پسوردهایی را تولید کنیم اهمیت دارد. برای این که بتوانیم چنین پسوردهایی را داشته باشیم می توانیم از نرم افزاری با نام Password Generator 2.3 استفاده کنیم. این نرم افزار قدرتمند که کار تولید پسوردها را بر عهده دارد با 5 متد مختلف قادر است تا پسوردها را تولید کند. مطمئنا پسوردهایی که با این نرم افزار تولید می شوند از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا علاوه بر حروف کوچک و بزرگ ، اعداد و علائم هم در آن ها نقش دارند.
تمامی پسوردهایی که در نرم افزار Password Generator 2.3 تولید می شود همگی به صورت تصادفی بوده و همین مورد هم برای افزایش امنیت کمک زیادی محسوب می شود. برای کاربرانی که امنیت در اطلاعات برای آن ها اهمیت زیادی دارد Password Generator 2.3 می تواند بسیار مفید باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...
 



:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ضد هک و جاسوسی , قفل گذاری , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , نرم , افزار , رمز , گذاری , گزاری , تولید رمز , قراردادن رمز , رمزدار , کردن , رکزدار کردن , password , generator , password generatoR ,
:: بازدید از این مطلب : 1232
|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

PDF Password Remover نرم افزاري قوي براي برداشتن رمزهاي عبور فايلهاي PDF ميباشد. امروز توليد كنندگان فايلهاي PDF بر روي آنها رمزعبور قرار مي دهند تا قابليت ويرايش و كپي كردن متن  را غيرفعال كنند. اما گاها ممكن است كه شما نياز ويژه اي به آن متن و يا تصوير موجود در اين فايلها داشته باشيد و براي آن فايل نيز رمزعبور تعيين شده باشد در اين صورت اين نرم افزار به كار شما مي آيد زيرا با استفاده از آن به راحتي خواهيد توانست رمز عبور موجود در اين فايلها را به راحتي و تنها با صرف وقت كمي از بين ببريد و به راحتي و بدون محدوديت از انها استفاده كنيد. اين نرم افزار قادر است است تا انواع رمزعبور هاي تعيين شده را تا 128 بيتي از بين ببرد.

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: هک و جاسوسی , بازیابی کلمه عبور , قفل گذاری , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: , هک , پسورد , پی دی اف , دانلود , هک pdfPDF , Password , Remover , PDF Password Remover ,
:: بازدید از این مطلب : 1054
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

برنامه ای برای دسترسی به مدارک محافظت شده اکسل و ماکروسافت ورد از طریق پسورد با قابلیت حذف هر گونه پسورد (به استثنای VBA project password)ولی باز هم کارایی خود را دارد

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: امنیتی , هک و جاسوسی , بازیابی کلمه عبور , کاربردی , آفیس , ابزارهای مفید , قفل گذاری , ,
:: برچسب‌ها: پشتیبانی برنامه از MS Word and Excel 97/2000/XP/2003 - حذف پسوردهای ,
:: بازدید از این مطلب : 1104
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید.

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: هک و جاسوسی , بازیابی کلمه عبور , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: , هک , پسورد , فایل , اینترنت , بازیابی , فراموش کردن , رمز , هرگونه فایل , دیال آپ , dial-upPassware , Passware Kit Enterprise 7 , 9 , 2141 ,
:: بازدید از این مطلب : 1364
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

این مجموعه شامل مطالب مفید در خصوص استفاده صحیح و راهنمای ویندوز xp می باشد.

این مجموعه را می توان همین حالا از بروز ترین مرجع دانلود ایرانیان دانلود بفرمایید

این مجموعه بسیار کاربردی و شامل مطالب مفید می باشد

همچنین در شبکه یک سیما در برنامه رایانه نما برای آموزش از این مجموعه استفاده شده است و توسط مایکروسافت تولید و به فارسی ترجمه شده است

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل , ویندوز , کاربردی , نرم افزارهای فارسی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز , اکس پی , اکسپی , xp , window , persian , help , راهنما , استفاده , راهنمای فارسی ویندوز , دوبله , فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1017
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

نرم افزار file lock يكي از ساده ترين نرم افزارهاي حال حاضر است كه با آن ميتوان يك فايل ، يك پوشه و حتي يك درايو را از دسترس ديگر كاربران در يك سيستم دور نگاه داشت.نرم افزار حاضر محصول شركت نرم افزاري TopLang است و كار با آن بسيار آسان است.

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ضد هک و جاسوسی , قفل گذاری , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: File , lock , 6 , 1 , 3 , قفل , قفل کردن , فایل لاک , فولدر , لاک , فولدر لاک , File Lock 6 , 1 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 1282
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

pic

داشتن دسکتاپی زیبا در روحیه افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. از همین رو نرم افزارهای مختلف زیباساز دسکتاپ و ویندوز ساخته شده که هر کدام از انها قادرند تا محیط دسکتاپ را عوض کنند و به طور کلی باعث تغییر چهره ی ویندوز گردند. اما همانطور که می دانید اکثر این نرم افزارها باعث کاهش سرعت کامپیوتر می شوند به طوری که فرد پس از چند روز مجبور به حذف نرم افزار مورد نظر می شود. اما استفاده از تم های ویندوز نه تنها باعث کاهش سرعت ان نمی شود بلکه باعث زیبایی ان هم می گردد. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلود برای تو آماده کرده ایم که با کمک آن میتوانید خوتان تم بسازید. Stardock SkinStudio 7.10 نرم افزار تم ساز ویندوز است. این نرم افزار ساخت شرکت Stardock بوده که در زمینه ساخت نرم افزارهای زیباساز در جهان حرف اول را می زند و تا به حال رغیبی برای ان پیدا نشده است. شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید قسمت های مختلف یک تم ویندوز را بسازید تا بتوانید از ان بر روی ویندوز خود استفاده کنید. در این نرم افزار ابزارها متعددی برای ساخت تم قرار دارد. همچنین نمونه های از قبل اماده شده نیز قرار دارد که می توانید انها را ویرایش نمایید. بعلاوه قادرید تا تم های ویندوز را با کمک این نرم افزار اجرا کنید و اقدام به دستکاری قسمت های مختلف ان نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , طراحی , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , تم , تمساز , تم ساز , ویندوز , اکس پی , ایکس پی , سون , هفت , ویستا , نرم افزار تم سازی , Stardock SkinStudio , نسخه , جدید , آپدیت , بهترین نرم افزار ساخت تم برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1317
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

اینبار یک کتاب الکترونیکی با فرمت pdf با حجم بسیار کم آماده کردیم. این کتاب دارای سه صفحه می باشد که در آنها ۲۰ هشدار برای زیبایی و زیبا نگه داشتن صورت درج شده است. این کتاب به زبان فارسی است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید . . .



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , پی دی اف , زیبایی , آرایش , چهره , صورت , زیبایی , راهنما , نگه , داری , نگه داری , حفظ زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 1105
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

http://zomgitscj.com/wp-content/uploads/2009/05/java-logo.jpg

جاوا یک زبان برنامه نویسی است که در اوایل دهه 90 توسط Java Soft ، بخش نرم افزاری شرکت Sun توسعه داده شد. هدف آن بود که جاوا زبانی ساده، قوی و همه منظوره باشد. جاوا تمام جنبه های مثبت C و ++C را در خود دارد و آن چیزهایی که برنامه نویسان ++C از آن نفرت داشته اند مانند وراثت چند گانه، تحریف اپراتورها و اشاره گرها را به کناری گذاشته است. از این زبان هم برای تولید نرم افزار و هم طراحی صفحات وب استفاده می شود. این مجموعه آموزشی شامل بیش از 200 صفحه آموزش زبان برنامه نویسی جاوا به صورت فارسی در قالب فایل PDF می باشد. توجه داشته باشید که جاوا با JavaScript متفاوت است و این دو هیچ ارتباطی با هم ندارند.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , کتاب الکترونیک , برنامه نویسی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: جاوا , آموزش , برنامه , نویسی , برنامه نویسی , زبان , جاوا , اسکریپت , دانلود , فایل , PDF , مقاله , آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

Quick Memory Editor 5.2 پر طرفدارترین نرم افزار یا بهتر است بگوییم ابزار بازی در دنیا می باشد. شما با در دست داشتن این نرم افزار می توانید بدون هیچ زحمتی کدهای تقلب بازی های رایانه ای را بدست آورید و یک گیمر حرفه ای شوید!
روش کار برنامه به این صورت است که در بین سورس بازی ها بصورت اتوماتیک جستجو می کند و کدهای تقلب آن را به شما نشان می دهد.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ابزارهای مفید , بازی , ترینر ها و کدهای تقلب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , کدتقلب , بازی , نرم افزار , quick , memory , ترینر , چیت ,
:: بازدید از این مطلب : 4381
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

در این مجموعه برای شما عزیزان 3فونت زیبای دست نویس فارسی فراهم آورده ایم که کم تر کسی دارای این فونت های زیباست.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , فونت , طراحی , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , فنت , فونت , فارسی , دست , نویس , قلم ,
:: بازدید از این مطلب : 1110
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

babylon چیست ؟

babylonیک مترجم و دیکشنری بسیار قدرتمند است. شما می توانید با دوبار کلیک روی متن مورد نظر ترجمه آن را در Babylon ببینید. Babylon 8 با ابزار آنلاین مترجم خود می تواند اسناد متنی شما را ترجمه کند. مترجم متن babylon از 31 زبان از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

سیستم مورد نیاز برای استفاده از babylon 8
Operating System: Windows 2000/XP/Vista


ترجمه متن به ساده ترین شکل ممکن
ترجمه متون در babylon یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است. با پشتیبانی از 31 زبان از جمله فارسی یکی از کاملترین برنامه های مترجم متن در دنیاست. در نسخه جدید برنامه، پنجره جدید با فضای بیشتر و زیبا تر برای ترجمه متون وجود دارد.

ئر نسخه جدید شما می توانید یک فایل متنی را به برنامه بدهید تا برنامه تمام متن آن را برای شما به هر زبانی که می خواهید (از بین 31 زبان) ترجمه کند، در نسخه جدید برنامه می توانید نوع زبان را به صورت خودکار تشخیص دهد.


رابط کاربری بسیار زیبا

رابط کاربری در Babylon 8 و...

برای دانلود babylon به ادامه مطلب بریوید...



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فرهنگ لغت , مترجم متن , ,
:: برچسب‌ها: مترجم , مترجم انگلیسی , مترجم انگلیسی به فارسی , بابی لون , بابی لن , babylon , مترجم حرفه ای , ترجمه گر قدرتمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1220
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

فضای دسکتاپ شما را از این رو به آن رو مکند

خصوصیات :

-کم حجم برای دانلود

-برعکس مبدل های ویندوز xp به 7 ویندوز شما را سنگین و کند نمیکند

-و . . .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم ویندوز , کاربردی , بهینه ساز , ابزارهای مفید , محافظ صفحه نمایش , پوسته برنامه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , تم , تبدیل , ویندوز , ایکس , پی , سون , 7 , seven , xp ,
:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

تنها مشکلی که مردم رو از ویندوز اکس پی به سوی ویندوز 7 می کشه ظاهر بد ویندوز اکس پی

برای همین تم های زیبایی را از ویندوز 7 ساختند که به اکس پی بخور وزیباش کنهو...

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم ویندوز , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , محافظ صفحه نمایش , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , تم , تبدیل , ویندوز , ایکس , پی , سون , 7 , seven , xp ,
:: بازدید از این مطلب : 1349
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی


یکی از مشهور ترین کنسول های خانگی پلی استیشن دو از شرکت سونی می باشد که با گرافیک و دقت بالای خود در اجرای بازی ها یکی از محبوبترین کنسول های زمان خود و حال می باشد. برای اجرای بازی های زیبا و هیجان انگیز PS2 که معمولا به صورت dvd عرضه می شوند. حال شما را با نرم افزار آشنا می کنیم که بتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود و ویندوز ایکس پی بازی های PS2 را بدون نیاز به کنسول آن اجرا کنید. این نرم افزار با شبیه سازی PlayStation 2 یک محیط کاملا مجازی برای راه اندازی دی وی دی های بازی PS2 فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا بیش از ۹۰% این بازی های را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. همچنین پشتیبانی از دو ورژن PSX2 و PSX2 SSE از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های PS2 که نیاز به حافظه و گرافیک بالایی دارند باید سخت افزار مورد نیاز را داشته باشید، به همین دلیل امکان دارد نرم افزار یا بعضی از بازی ها در کامپیوتر قابل اجرا نباشند.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید. . .



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , بازی , اکشن , ماجرایی , ماشین سواری , موتور سواری , بازی های فلش , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: پلی استیشن , بازی , بازکردن , اجرا , کامپیوتر , بازی , سایت بازی , کامپیوتر , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1252
|
امتیاز مطلب : 110
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

Directory Security جدیدترین برنامه ایرانی افزایش امنیت اطلاعات رایانه می باشد. این برنامه توسط تیم بزرگ Biro0nina نوشته شده است. طرز کار این برنامه به این صورت است که اطلاعات داخل یک پوشه را بصورت فایل های داخل recycle bin تغییر شکل می دهد و به هیچ وجه قابل استفاده نمی باشند مگر اینکه خود شما از طریق برنامه فایل مورد نظر را از حالت recycle bin در بیاورید.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ضد هک و جاسوسی , کاربردی , بهینه ساز , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: Biro0nina , نرم افزار , امنیت , اطلاعات , بهینه سازی , امن , سطل زباله , سایت دانلود , بروزترین , directory , security , برنامه , فارسی , ایرانی , باحال ,
:: بازدید از این مطلب : 1476
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

در دنیای اینترنت به خاطر سرعت دسترسی بیشتر به داده ها و همچنین برای افزایش فشرده سازی و آپلود کردن چندیدن فایل یا یک پوشه تنها راه این است که از نرم افزار های آرشیو کننده استفاده کنید . نرم افزار های آرشیو کننده فایل های شما را درون یک پکیج قرار می دهند و در عین حال می توانند برای شما فشرده سازی را نیر انجام دهند .
نرم افزار Winrar یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین نرم افزار های فشرده سازی است که فرمت های بسیار زیادی را پشتیبانی می کند و در عین حال فرمت خاص خود یعنی Rar را بسیار عالی فشرده می کند . این برنامه را می توان کم حجم ترین برنامه آرشیو کننده نام برد طوری که می بینید فایل نصب آن کمتر از یک مگابایت است و سرعت بالایی هم در فشرده سازی داده ها دارد . همچنین قابلیتی مانند Self Extract که قابلیتی است که می تواند آرشیو شما را در قالب یک فایل exe در آورد که اتوماتیک در قسمت خاصی از هارد شما از حالت فشرده خارج می شود . همچنین قابلیت قرار دادن پسورد روی فایل های شخصی از قابلیت های پرکاربرد این برنامه قدرتمند است . این نرم افزار میتواند فایلهایی را که در فرمت های RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z هستند را باز کند و شما هم میتوانید فایلهای مورد نظرتان را به این فرمتها فشرده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Winrar Archiver :

  • فشرده سازی انواع فایل و پوشه
  • باز کردن انواع فرمتهای کمپرس شده
  • قرار دادن پسورد بر روی فایل فشرده
  • تعمیر فایلهای فشرده
  • داشتن چندین پوسته
  • چند زبانه بودن
  • بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
  • محیط زیبا و کاربرپسند
  • سازگاری با تمام ویندوز ها
  • کاربرد آسان
  • حجم کم
  • و …

برای دانلود به ادامه مطلب بروید. . .



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فشرده ساز , قفل گذاری , ,
:: برچسب‌ها: winrar , win rar , دانلود , نرم افزار , فشرده سازی , رمزگذاری , فشرده , زیپ ,
:: بازدید از این مطلب : 1413
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

نرم افزار IDM برنامه ای است که قادر است سرعت اینترنت شما را به گفته شرکت سازنده اش تا 500 درصد بیشتر کند این کار اغلب با تکه تکه کردن فایلها صورت میگیردو به دانلود شما قابلیت های مختلف زمان بندی و Resume می دهد . قابلیت های جذاب و پرکاربرد این نرم افزار سبب شده تا محبوب ترین دانلود منیجر در دنیای اینترنت شود . از قابلیت های جالب این برنامه می توان به تشخیص لینک ها از کلیپبرد و همخوانی با تمامی مرورگر ها و همچنین قابلیت تشخیص لینک های مستفیم از غیر مستقیم داشت . همین باعث شده که یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود شناخته شود.
ویژگی های نرم افزار اینترنت دانلود منیجر:

قابلیت خاموش کردن خودکار سیستم بعد از اتمام دانلود
قابلیت زمان بندی دانلود ها
قابلیت ایجاد صف دانلود
قابلیت تشخیص لینک غیر مستقیم از مستقیم
قابلیت محدود کردن سرعت دانلود
توانایی ارتباط با سایت هایی که برای دانلود پسورد نیاز دارند مانند اکثر آپلود سنتر ها
ساپورت کردن تمامی زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
نمایش درون فایلهای ZIP
ساپورت پروتکل HTTPs
دانلود فایل های فلش و ویدئو از سایت هایی که اجازه دانلود نمی دهتد مثل یوتیوب
قابلیت در هم آمیختن با آنتی ویروس و چک کردن خودکار ویروس یابی
قابلیت ایست دانلود و شروع ادامه دانلود (رزوم )
و ....

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مدیریت دانلود , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , مدیریت دانلود , مدیر , مدیریت , دانلود , افزایش سرعت دانلود , اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 1482
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

نرم افزار گوگل ارث تنها نرم افزاری جهانی می باشد که در تمامی مناطق جهان دوربین هایی دارد و بصورت زنده از تمام خیابان های مطرح جهان فیلم برداری می کند و بصورت 3 بعدی می توانید اطراف خود را مشاهده کنید . این در حالی است که شما با این نرم افزار حتی می توانید در اقیانوس ها و سیارات نیز چرخ بخورید . برای استفاده از این نرم افزار حتما باید به اینترنت متصل باشید .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ابزار جستجو , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: google , earth , گوگل , ارث , گوگل ارث , گوگل , ارس , ارص , دانلود , نرم افزار , اینترنت , جستجو , مفید , ابزار ,
:: بازدید از این مطلب : 1666
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

سته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. به عنوان مثال، اگر یک نسخه انگلیسی Windows 7 را نصب کرده باشید و LIP فارسی را نصب کنید، ممکن است برخی از متن ها به زبان انگلیسی باقی مانده باشد. بیش از یک بسته رابط زبان (LIP) را می توانید روی یک زبان اصلی نصب کنید. LIP های Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب کرد.

نیازمندیهاى سیستم
- سیستم عامل هاى پشتیبانى شده: Windows 7
- Microsoft Windows 7
- نصب زبان اصلی مورد نیاز Windows 7: انگلیسی
- 4.63 مگابایت فضای خالی برای بارگیری
- 15 مگابایت فضای خالی برای نصب

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل , ویندوز , کاربردی , بهینه ساز , نرم افزارهای فارسی , ,
:: برچسب‌ها: فارسی ساز , ویندوز , نرم افزار , 7 , فارسی سازی , ویندور فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1697
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

این نرم افزار کاملا فارسی بوده و توسط یکی از هموطن های عزیزمان ساخته شده است.

این نرم افزار دارای تمامی غزل ها و قصیده ها و .  .  . ی حافظ میباشد.توصیه میکنیم این نرم افزار را از دست ندهید.

 

دانلوددانلودبا حجم1.60 MB



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزارهای فارسی , ,
:: برچسب‌ها: حافظ , نرم افزار , غزل , دانلود , رباعی , حافظ , سعدی , شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 1602
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد