نوشته شده توسط :


بازی جدید harry potter ، بازی هری پاتر یکی از زیبا ترین بازی های است که در سال 2010 که وب سایت [d4u.loxblog.com] ، دراین پست از خود برای گوشی موبایل شما قرار داده است.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۰۸×۲۰۸ ۳۵۲×۴۱۶,۳۲۰×۲۴۰,۲۴۰×۳۲۰ آماده دریافت می باشد،امید است با دریافت و نصب آن روی گوشی خود لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی , اکشن , ماجرایی , موبایل , بازی جاوا , ,
:: برچسب‌ها: بازی هری پاتر , بازی harry potter , بازی ماجرایی , بازی اکشن , بازی اکشن برای گوشی , بازی ماجرایی برای گوشی , بازی هری پاتر برای گوشی , بازی harry potter برای گوشی , سایت تخصصی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 713
|
امتیاز مطلب : 100
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

Free Internet TVنرم افزاری است که با آن می توانید حدود ۸۰۰Channel  ماهواره ای و بیشتر را ، از طریق internet تماشا کنید .

برای مشاهده Channel ها ، شما هیچ احتیاجی به کارت Tuner برای Computer خود  ندارید ، تنها نرم افزارهای مورد نیاز ٬  Windows Media Player می باشد و برای بعضی دیگر از Format های ویدئویی نرم افزار Real Player .
از همه مهم تر این نرم افزار برای Modem های 56K هم مناسب است .
این نرم افزار به صورت Automatic ٬ Channel های ماهوره ای را Search می کند و به ایستگاههای فرستنده متصل می شود و شما هیچ گاه احتیاجی به جستجوی دستی ندارید .



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , سایر ابزار وب , فیلم , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: تلویزیون , اینترنت , تماشا تلویزیون , ماهواره , برنامه , نرم افزار , تلویزیون رایگان , Free Internet TV , تلویزیون و ماهواره رایگان اینترنتی به وسیله Free Internet TV ,
:: بازدید از این مطلب : 1517
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

گاهی اوقات داشتن آیکون های زیاد بر روی دسکتاپ کامپیوتر موجب دردسر و کاهش دید و زیبایی تصویر زمینه می شود. اکثر کاربران کامپیوتر برای از بین بردن آیکون ها از روش های مختلفی از جمله باز کردن پوشه بر روی دسکتاپ و انتقال آیکون ها به درون آن و یا برداشتن تیک مربوط به قسمت ظاهر شدن آیکون بر روی دسکتاپ در هنگام نصب نرم افزار ها و … استفاده می کنند. اما هیچ کدام از این کارها روش مناسبی برای حل این مشکل نیست زیرا آیکون دسکتاپ میانبری برای دسترسی سریعتر به برنامه یا پنجره مورد نظر است و نبود آن مشکلاتی را به همراه دارد.
حال چکار کنیم هم آیکون ها را داشته باشیم و هم زیبایی دسکتاپ خود را از دست ندهیم؟

Icon Toy 3.1 نرم افزاری است که به شما می گوید آیکون بیشتر و دسکتاپ شلوغ تر باعث زیبایی بیشتر میشود!
این نرم افزار قادر است تا آیکون های دسکتاپ شما را با زیبایی خیره کننده ای در کنار هم قرار دهد به طوری که هر چه تعداد آیکون های دسکتاپ بیشتر باشد بر زیبایی آن اضافه می گردد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , آیکون , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: Icon Toy 3 , 1 , 3 , 1 , Icon , Toy , IconToy , ایکون , ویرایش , نرم افزار , برنامه , گرافیک , مرتب , شکل سازی , ایجاد , ویندوز , دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

pic

داشتن دسکتاپی زیبا در روحیه افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. از همین رو نرم افزارهای مختلف زیباساز دسکتاپ و ویندوز ساخته شده که هر کدام از انها قادرند تا محیط دسکتاپ را عوض کنند و به طور کلی باعث تغییر چهره ی ویندوز گردند. اما همانطور که می دانید اکثر این نرم افزارها باعث کاهش سرعت کامپیوتر می شوند به طوری که فرد پس از چند روز مجبور به حذف نرم افزار مورد نظر می شود. اما استفاده از تم های ویندوز نه تنها باعث کاهش سرعت ان نمی شود بلکه باعث زیبایی ان هم می گردد. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلود برای تو آماده کرده ایم که با کمک آن میتوانید خوتان تم بسازید. Stardock SkinStudio 7.10 نرم افزار تم ساز ویندوز است. این نرم افزار ساخت شرکت Stardock بوده که در زمینه ساخت نرم افزارهای زیباساز در جهان حرف اول را می زند و تا به حال رغیبی برای ان پیدا نشده است. شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید قسمت های مختلف یک تم ویندوز را بسازید تا بتوانید از ان بر روی ویندوز خود استفاده کنید. در این نرم افزار ابزارها متعددی برای ساخت تم قرار دارد. همچنین نمونه های از قبل اماده شده نیز قرار دارد که می توانید انها را ویرایش نمایید. بعلاوه قادرید تا تم های ویندوز را با کمک این نرم افزار اجرا کنید و اقدام به دستکاری قسمت های مختلف ان نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , طراحی , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , تم , تمساز , تم ساز , ویندوز , اکس پی , ایکس پی , سون , هفت , ویستا , نرم افزار تم سازی , Stardock SkinStudio , نسخه , جدید , آپدیت , بهترین نرم افزار ساخت تم برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1317
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

تنها مشکلی که مردم رو از ویندوز اکس پی به سوی ویندوز 7 می کشه ظاهر بد ویندوز اکس پی

برای همین تم های زیبایی را از ویندوز 7 ساختند که به اکس پی بخور وزیباش کنهو...

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم ویندوز , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , محافظ صفحه نمایش , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , تم , تبدیل , ویندوز , ایکس , پی , سون , 7 , seven , xp ,
:: بازدید از این مطلب : 1349
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی


یکی از مشهور ترین کنسول های خانگی پلی استیشن دو از شرکت سونی می باشد که با گرافیک و دقت بالای خود در اجرای بازی ها یکی از محبوبترین کنسول های زمان خود و حال می باشد. برای اجرای بازی های زیبا و هیجان انگیز PS2 که معمولا به صورت dvd عرضه می شوند. حال شما را با نرم افزار آشنا می کنیم که بتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود و ویندوز ایکس پی بازی های PS2 را بدون نیاز به کنسول آن اجرا کنید. این نرم افزار با شبیه سازی PlayStation 2 یک محیط کاملا مجازی برای راه اندازی دی وی دی های بازی PS2 فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا بیش از ۹۰% این بازی های را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. همچنین پشتیبانی از دو ورژن PSX2 و PSX2 SSE از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های PS2 که نیاز به حافظه و گرافیک بالایی دارند باید سخت افزار مورد نیاز را داشته باشید، به همین دلیل امکان دارد نرم افزار یا بعضی از بازی ها در کامپیوتر قابل اجرا نباشند.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید. . .



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , بازی , اکشن , ماجرایی , ماشین سواری , موتور سواری , بازی های فلش , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: پلی استیشن , بازی , بازکردن , اجرا , کامپیوتر , بازی , سایت بازی , کامپیوتر , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1252
|
امتیاز مطلب : 110
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد